Volné pracovní místo  Junior účetní/Asistentka back office

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Popis pracovní nabídky

  • Zpracování a účtování přijatých režijních faktur
  • Zpracování a účtování přijatých zbožových faktur
  • Účtování pokladen
  • Spolupráce na přípravě měsíčních závěrek a ročních auditů
  • Digitalizace dokumentů - skenování a ukládání a třídění dokumentů na
sharepoint
  • Zajištění plynulého chodu recepce
  • Vedení evidence příchozí/odchozí pošty, odesílání pošty, objednávání kurýrů
  • Objednávání kancelářských potřeb, občerstvení, dárků pro kolegy, hotelů
apod.
  • Správa obsazenosti zasedacích místností a jejich příprava na jednání
  • Správa kalendáře dovolených, kalendáře akcí v zasedacích místnostech,
rezervace parkovacích stání pro návštěvy
  • Zápisy z porad vedení společnosti
  • Servis tiskárny, správa programu revisio (aplikace, kam se zapisují věci pro
budovu, hlášení chyb na pracovišti apod.)
  • Každodenní spolupráce s provozním oddělením, finančním, nákupním a
marketingem

Požadujeme

  • SŠ vzdělání ekonom. směru
  • Znalost účetních standardů
  • Zkušenost s účetním programem Pohoda podmínkou
  • Pečlivost, samostatnost, loajalitu, proklientský přístup
  • Zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
  • Práce s PC, Excel, Word

Nabízíme

  • Zajímavou a zodpovědnou práci v rychle rostoucí společnosti
  • Moderní pracovní prostředí s výbornou dopravní dostupností
  • Kvalitní zaškolení, přátelský kolektiv

Místo pracoviště: Praha 4
Nástup: Ihned-dohodou

Jiná sdělení

V případě, že Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ a uvádějte značku 22023/AOM/SED.
 Zpět