Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo 718 - Asistentka ředitele - Praha

aktivní
Věra Pietrasová - AneX

Anex personální a pracovní agentura je na trhu práce již 8 let. Je zaměřena na personálně-pracovní poradenství. Specializuje se na pozice středního a TOP managementu, okruhy všech profesí bez specifikace, přímé vyhledávání specialistů a projekty řízení lidských zdrojů.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, společnost působící ve státní správě

Hlavní úkoly
vedení agendy sekretariátu ředitele, kompletní koordinace a metodické usměřnování rozsáhlé spisové služby

Pracoviště
 Praha

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • min. 3 roky praxe na obdobné pozici
  • základní znalost AJ nebo NJ
  • samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost
  • flexibilitu
  • znalost práce na PC (MS Office)

Nabízíme

  • pracovní poměr, smlouvu na dobu neurčitou
  • nástup ihned. – spěchá
  • odpovídající finanční ohodnocení, dle znalostí a zkušeností uchazeče
  • po zkušební době možnost vývoje mzdy
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, vzdělávací kurzy, příspěvek na kulturu)
  • zázemí stabilní státní společnosti

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!


Zasláním svých osobních údajů v životopise dáváte pracovníkům personální agentury ANEX souhlas s jejich správou ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat. Současně tím potvrzujete, že uvedené osobní údaje jsou pravdivé a přesné.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Graduate Finance Assistant
Ref. č.: 20-28-223859. Searching for Finance jobs? With job opportunities in full time positions, find Finance jobs from our growing list of jobs in your area! <br/>Join very friendly team in Prague - We love what we do! <br/>As ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno