Volné pracovní místo A2046 - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/KA
O firmě
Jsme personálně poradenská a vzdělávací společnost. Zkrácený název PROFI-MEN vychází z názvu PROFI MANAGEMENT. Společnost jsme založili v srpnu 1994 s cílem poskytovat komplexní podporu v celém rozsahu řízení lidských zdrojů, včetně vzdělávání, přípravy a tréninku zaměstnanců firem a společností z podnikatelské i nepodnikatelské sféry.Do služeb patří, od začátku působení, také podpora všem zájemcům o práci, kteří hledají pracovní uplatnění a seberealizaci. Jsme držiteli povolení na zprostředkování zaměstnání, vydaného MPSV a jsme registrováni Úřadem pro ochranu osobních údajů pod č. 00009186/001, dle zákona č. 101/2000 Sb.
V současné době dodáváme vzdělávání v oblasti komunikačních dovedností, vzdělávání managementu všech úrovní, vzdělávání prodejců a obchodníků.
Poskytujeme podporu v budování personálních útvarů a rozvoji odborných činností útvarů řízení lidských zdrojů
Popis pracovní nabídky
Vyřizování běžné administrativní agendyZajišťování společenského servisu pro návštěvy a hosty
Pořizování písemných záznamů z porad a jednání
Vyřizování obchodní korespondence v AJ
Řízení času a aktivit obchodního ředitele
Požadujeme
Vzdělání ÚSO (obchodní nebo ekonomický směr výhodou)Praxe minimálně 5 let na obdobné pozici
Zkušenosti s vedením agendy a organizací obchodního oddělení
Znalost práce s PC - Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet
Psaní všemi 10
Řidičský průkaz B
Výborná znalost AJ slovem i písmem - schopnost komunikace s rodilými mluvčími
Dynamická osobnost
Nabízíme
Výhody:Zázemí stabilní společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení
Možnost profesního růstu
Stravování
Zaměstnanecké výhody