Volné pracovní místo Account Assistant, Horní Počernice

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Brigády
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

K Vaší práci bude neodmyslitelně patřit veškerá pracovně-právní agenda (pracovní smlouvy a související dokumenty). Starat se budete i o výstup a nástup zaměstnanců. Pře­devším úzká spolupráce s mzdovým a finančním oddělením – konkrétně příprava podkladů pro mzdy a fakturaci.

Společnost Randstad, druhý největší poskytovatel personálně-poradenských služeb na světě, hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Account Assistant pro nový projekt v Horních Počernicích.

Požadujeme

!Podmínkou jest zkušenost s personalistikou či mzdovým účetnictvím, protože se Vám bude hodit!

Chceme člověka energického, s chutí naučit se něco nového a rozvinout svůj potenciál.
Rádi přivítáme do svého týmu zkušeného absolventa či maminku na MD/RD.

Další požadavky:
Excel – schopná uživatelská úroveň

Nástup ideálně ihned nebo po domluvě!

Nabízíme

Hned na začátku se na úvodním školení v Praze setkáte se všemi členy managementu a s kolegy, s kterými budete denně komunikovat. Naučit Vás můžeme i práci s Carerixem nebo novinkám z legislativy.
Zcela jistě získáte cenné zkušenosti.

Flexibilní pracovní doba – cca 4 hod/denně, dle domluvy.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno