O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za obchodní činnost (finančně náročné zakázky)
- přímé kontakty s již zavedenými klienty, pravidelná osobní péče a denní komunikace
- vyhledávání nových možností a směrů rozvoje
- píprava a prezentace cenových kalkulací
- rozvoj prodeje v Praze a blízkém okolí
- sledování konkurence, splupráce s oddělením marketingu
- reporting vedení společnosti
- spolupráce s dalšími odděleními
Požadujeme
- min 2 roky praxe v oblasti prodeje a akvizice (praxe v oblasti prodeje služeb nebo v technické oblasti vítána)
- znalost MS Office (Excel, Word)
- znalost AJ na pokročilé úrovi (jednání s vedením a také anglicky hovořícími klienty)
- prodejní a prezentační dovednosti, organizační schopnosti
- zaměření na dosahování cílů, silná zákaznická orientace
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- nástup co nejdříve
- zodpovědnou a samostatnou pozici s prostorem pro profesní rozvoj
- zázemí stabilní společnosti
- služební automobil, mobilní telefon a notebook
- odpovídající finanční ohodnocení a zajímavý systém benefitů
- příjemné pracovní prostředí