O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Zajištění efektivní komunikace mezi zákazníkem a společností
- Plánování a zajišťování zakázek
- Dohled nad plněním zakázek na všech úrovních
- Práce s objednávkami – rušení/změny/upřesňování a komunikace s jednotlivými odděleními (logistika, nákup, výroba, …)
- Pravidelné reporty
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- 2-3 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
- Výborná znalost anglického jazyka (slovem i písmem) – denní komunikace
- Velmi dobrá znalost MS Office
- Efektivní komunikace a kvalitní komunikační dovednosti
Nabízíme
- Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- Zaměstnání na plný úvazek
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Denní využití anglického jazyka
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Pracoviště v Brně - průmyslové zóně
- Nástup možný začátkem srpna 2011