Volné pracovní místo Accounting and Finance Services manager

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • Manage a team of 10 colleagues that provide accounting services in the areas of accounts payable (including invoice processing, month-end closing, expense processing), general accounting and administration of business trips for our group companies located in Czech Republic, UK, Germany, Austria and France.
  • Manage the team and the service delivery in the above mentioned areas
  • Set daily, weekly or monthly priorities for the teams in order to achieve given customer specifications (SLA)
  • Provide training /coaching to each individual to achieve their individual goals and objectives
  • Support team performance by assisting the team with calls and administration work wherever necessary
  • Ensure all processes are stable, efficient and performed to a high quality standards.
  • Maintain up to date process documentation as well as training documentation
  • Identify and make suggestions for continuous process and service improvements
  • Recruit, assess and train new staff
  • Lead any future projects in area of on boarding of new services/tasks
  • Act as an escalation point for the team and its services
  • In a longer term the team leader will also assume responsibility for the overall finance of the Czech legal entity
  • The role in a limited way includes dealing with local tax authorities or auditors

Požadujeme

  • Previous experience in finance and accounting
  • Leadership experience is an advantage
  • Fluent English
  • Advanced knowledge of Microsoft Office products
  • Proven work experience in working with accounting systems
  • Knowledge of accounting and tax regulations
  • Ability to work constructively under stress and pressure, proactive, flexible and adaptable approach to work, commitment to self-development
  • Leadership competencies: Customer focus, integrity and trust, hands-on approach, effective approach to problem solving, priority setting + drive for result

Nabízíme

  • Opportunity to grow and realize oneself in an international company 
  • Possibility to work independently and apply own suggestions and ideas 
  • Positive company culture based on respect to the employees and their work 
  • Annual bonus (based on financial results)
  • Mobile phone and laptop
  • Language courses and other trainings
  • Company events
  • Very nice and new working environment in a city center
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers

Jiná sdělení

If you are interested in this job offer, please send me your CV.

Podobné nabídky práce

Operation manager, 40000-60000 Kč
Ref. č.: 9-12-215348. Mluvíte skvěle italsky a chtěli byste tento jazyk využívat? Máte zkušenosti s vedením týmu a vedení projektů? Pošlete nám svůj životopis a my Vám dáme příležitost takovou práci získat.<br/> <br/>Budete mít na ...
Grafton Recruitment s.r.o. Plzeň - město Plný úvazek
včera
ŘEDITEL REALIZACÍ – STAVEBNICTVÍ #7191633
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, jedničku na stavebním trhu v oblasti otvorových výplní, kandidáty/kandidátky na pozici: ŘEDITEL REALIZACÍ – STAVEBNICTVÍ Popis pozice / Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění ...
People Consulting s.r.o. Česká republika Plný úvazek
týden
NÁKUPČÍ DO STROJÍRENSTVÍ (18.000 - 25.000 Kč)
Máte zkušenosti alespoň jeden rok ve výrobní společnosti na oddělení nákupu a jste organizační a komunikativní typ? Hledáte stabilní zaměstnání v rozvíjející se společnosti a moderním prostředí pro výkon své práce? Hledáte pracovn ...
týden
VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODDĚLENÍ (40.000 - 45.000,- Kč)
Máte praxi cca 5 let v oblasti financí ideálně ve výrobní společnosti a zároveň zkušenosti s vedením týmu? Zajímají Vás nové výzvy? Pak neváhejte a zašlete nám své CV!!! Plzeňská výrobní společnost hledá kolegu/kolegyni s ...
Advantage Consulting, s.r.o. Plzeň Plný úvazek
týden
Vedoucí obchodního oddělení
- Vedení menšího kolektivu obchodního oddělení - Kontrola objednávek a cenových nabídek, upřesnění detailů - Tvorba a kontrola plánu naplňování kapacity a termínů dodání - Kontrola dodržování dodacích lhůt ...
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
týden
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER pro ČR a SK - zemědělství - živočišn...
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER pro Českou a Slovenskou republiku - zemědělství - živočišná výroba ref.č. S-175B Připojte se k dynamické společnosti, která vyvíjí, vyrábí a prodává výživu pro rostliny a také speciální výživu pro hos ...
APROFES,s.r.o. ČR a SR Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno