Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ACCOUNTS PAYABLE - Plzeň

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Responsible for all monthly accounts payable procedures.
  • Create accounts payable reports related to aging reports, due payments and others as required.
  • Ensure the accurate tracking of all supplier information.
  • Prepare accounts payable Electronic Bank transfers vouchers for approval.
  • Create accounts payable reports for [Project lead Buy/Sell] related to aging reports, due payments and others as required.
  • Coordinate with Vendors regarding invoicing and payment inquiries and discrepancies.
  • Resolve any discrepancies and questions related to the recording of invoices and payments transactions
  • Support, enhance and approve testing of Account Payable transactions during a SAP implementation.


For our client, we are seeking a suitable candidate for a position of Accountant for:
 

  • ACCOUNTS PAYABLE with English and Italian!


The Accounts Payable Clerk will be responsible for the accounts payable accounting functions of the finance department at THE COMPANY.
He/she will be responsible for properly recording incoming invoices and payments to suppliers or vendors to ensure timely and accurately payment of liabilities.
The Accounts Payable clerk will also support the test phase of a SAP implementation.

Požadujeme

  • Experience Accounting or Finance.
  • At least ONE year experience in an International Payables environment including payment preparation, follow-ups, and recording.
  • Good working knowledge of SAP.
  • Good in English Language, [spoken Italian] preferred.

Nabízíme

  • Organisational skills and ability to coordinate company.
  • Strong computer skills and literacy in business applications.
  • Strong interpersonal skills such as communication, persuasion, motivation, negotiation, and problem solving.
  • Willingness to work on a temporary project (31.3.2014) / possibility of extension
  • Using English language on daily basis
  • Very good salary offer + benefits
  • Professional growth

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno