Volné pracovní místo Accounts Receivable Team Member with GERMAN (#8224956)

aktivní
People Consulting s.r.o.

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Account Receivable Team Member!

Do you speak GERMAN?

Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration?

Then People Consulting s.r.o. is seeking right for YOU!!

Providing support to newly opened Shared Service Center in Prague by processing cash payments to customer accounts.

The role includes providing support in reviewing, researching, validating and clearing customer deductions including returns, markdowns, trade spend, customer fines, shortages, etc.

Požadujeme

Required Skills & Abilities:

  • GERMAN language is a must
  • Accuracy and excellent attention to detail
  • Solid computer skills (Microsoft Office products, SAP)
  • Keeps timeliness and meets deadlines

Nabízíme

WE OFFER:

  • 25 days holidays
  • Sick days
  • Contribution to pension plan
  • Cafeteria system – MULTI VOUCHERS (value of 1000K)
  • Team building activities

Jiná sdělení

If you are interested in this job opening, please send us your CV in English. We are looking forward to hearing from you.

If there will be no answer within 2 weeks after acceptation of your CV, our client preferred another applicant, who has better fulfilled, according to the sent CV, our clients requirements.



„Prohlašuji, že na základě mnou zaslaných přesných a pravdivých podkladů souhlasím odpovědí na tento inzerát s tím, že společnost People Consulting s.r.o. se sídlem Za Zrcadlem 184, 251 01 Říčany u Prahy – Babice, IČO: poslat email bude mnou zaslané podklady využívat ke zpracování za účelem zprostředkování zaměstnání, a to i včetně poskytnutí osobních údajů třetím osobám. Jsem si vědom/a svých práv podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, zejména o právu tento souhlas kdykoli odvolat. Pověřuji společnost People Consulting s.r.o. k získávání referencí od zaměstnavatele a k poskytování relevantních informací týkajících se údajů o mém zaměstnání. Údaje poskytuji dobrovolně a z vlastního zájmu a uvědomuji si, že uvedení jakékoliv nepravdivé informace, neuvedení podstatné informace nebo klamání je důvodem k okamžitému zrušení možnosti získání zaměstnání.“

Pokud nesouhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů, sdělte nám tuto skutečnost a my Vaše údaje obratem vymažeme.

"I declare that, based on accurate and truthful documents sent by me, I agree by replying to this advertisement that the company People Consulting s.r.o. located at Za Zrcadlem 184, 251 01 Říčany u Prahy – Babice, IČO: poslat email will use the data sent by me for purposes of job placement which includes providing personal information to third parties. I am aware of my rights under the Act no. 101/2000 Coll. regarding protection of personal data, in particular the right to terminate this agreement at any time. I authorise People Consulting s.r.o to obtain references from employers and to provide relevant information relating to my previous jobs. I will provide information voluntarily and out of self-interest and realise that giving any false information, omission of essential information or deception is reason for People Consulting s.r.o. to immediately cease any activities related to the search for my employment.”

If you disagree with the processing of your personal data, please let us know and we will delete your data immediately.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno