Volné pracovní místo ADMIN PRACOVNÍK S HOLANDŠTINOU (25.000 - 32.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Chcete pracovat jako administrativní pracovník? Umíte plynule komunikovat v dánském jazyce a rád byste ho používal denně i ve svém zaměstnání? Láká Vás práce v centru sdílených služeb, nebo s tím máte dokonce i nějakou zkušenost?
Neváhejte a kontaktujte nás.
Nadnárodní společnost, která má celosvětové působení, hledá vhodného kandidáta na pozici:

ADMIN PRACOVNÍK S HOLANDŠTINOU

  • spravování a zadávání faktur do systému SAP
  • zpracování objednávek a faktur
  • kontrola správnosti všech požadavků ve fakturách
  • denní komunikace s klienty
  • účast na měsíčních/čtvrtlet­ních/roční závěrkách
  • blízká spolupráce s dalšími odděleními
  • pravidelný report
  • spolupráce na zlepšování procesů a jejich implementace

Požadujeme

  • středoškolské, nebo vysokoškolské vzdělání
  • pokročilá znalost holandského a anglického jazyka podmínkou!
  • velmi dobrá znalost MS Office. zejména MS Excel
  • orientace na zákazníky, schopnost práce pod stresem
  • velmi dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup, zodpovědnost a důslednost
  • časová flexibilita, týmový hráč

Nabízíme

  • zajímavé platové podmínky
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • příležitost k osobní seberealizaci, osobnímu a profesnímu růstu
  • systém interních školení a vzdělávání
  • pracovní zázemí v nové moderní budově, přímo u metra

  • místo výkonu práce: Praha

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno