Volné pracovní místo Administration Manager /Office Manager Ostrava
Lokalita
a další
Firma
ADECCO spol.s r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help
- příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
- komunikace s orgány státní správy
- každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
- správa pokladny a pohledávek u klientů
- každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
- objednávání kancelářských potřeb a zařízení
- příprava týdenních/měsíčních/ročních reportů
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas - PODMÍNKOU
- aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
- praxe na administrativní pozici
- zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
- velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- velice dobré organizační schopnosti, samostatnost
Nabízíme
- práci pro největší personální společnost na světě, NÁSTUP IHNED
- příjemné pracovní prostředí
- finanční ohodnocení, které zahrnuje i motivační výkonnostní bonusy navíc
- nadstandardní zaměstnanecké výhody (13. plat, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity, dovolená navíc apod.)
- propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
- možnost profesního růstu v rámci celé společnosti