Volné pracovní místo  Administration Manager

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help
(sepisování pracovně-právních dokumentů, evidence pracovní doby, přihlášky zaměstnanců na ÚP a na pojišťovny, výstupní dokumentace apod.)
  • příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
  • komunikace s orgány státní správy
  • každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
  • správa pokladny a pohledávek u klientů
  • každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
  • objednávání kancelářských potřeb a zařízení
  • příprava týdenních/měsíčních/ročních reportů

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost AJ na komunikativní úrovni
  • odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas - PODMÍNKOU
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
  • praxe na administrativní pozici
  • zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
  • velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • velice dobré organizační schopnosti, samostatnost, časová flexibilita

Nabízíme

  • práci pro známou zahraniční společnost
  • příjemné pracovní prostředí
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
  • možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
  • spolupráci na HPP (40 hod/týden), nebo DPČ (20 hod/týden)
  • nástup v červnu

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

V případě zájmu zašlete prosím Váš strukturovaný životopis.

Pro našeho významného zahraničního klienta hledáme dynamického a zodpovědného člověka, který dobře zvládá práci v programu Excel. Předchozí zkušenost se zpracováním podkladů pro mzdy je velkou výhodou!
 Zpět