O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Administrativní činnost v rámci obchodního odděleníZpracování dat a příprava analýz a reportů
Příprava a zpracování zakázek
Podpora obchodních zástupců (příprava smluv, změn nebo dodatků)
Požadujeme
Komunikativnost, příjemné vystupováníProaktivní přístup
Znalost anglického jazyka na úrovní mírně pokročilý - PODMÍNKOU
Zkušenosti s administrativní prací a prací na PC
Praxe v administrativě výhodou (nikoli podmínkou)
Nabízíme
Práce na HPPPevná pracovní doba (8:00-16:00)
Příjemné prostředí
Možnost nástupu IHNED
Zajímavé finanční ohodnocení ( 23 000,-Kč / měsíc)
STRAVENKY v hodnotě 80,-Kč / odpracovaný den
Šance pro absolventy (obchodní akademie)
Místo výkonu práce BRNO
Vhodné pro
Absolventy.Jiná sdělení
Pro dynamickou společnost v BRNĚ hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ADMINISTRATIVNÍ PODPORASpolupráce aktuálně potvrzena na 1 rok - poté možnost přechodu do kmenového stavu společnosti