Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativa a účetnictví

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Ústí nad Labem
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyšší odborné

Popis pracovní nabídky

  • asistentská činnost managementu společnosti: vytváření pravidelných reportů, zajištění služebních cest
  • evidence objednávek od zákazníků, komunikace se zákazníky, agenda s tím spojená
  • kontrola dodavatelských faktur
  • měsíční závěrkové práce / reporty pro matku v zahraničí, spolupráce s účetní firmou, případně příslušnými státními úřady
  • pravidelná inventarizace majetku
  • vedení pokladny
  • vedení cestovních příkazů


Pro našeho velmi dobrého klienta hledáme kandidáty do oblasti ekonomie a administrativa.
Hledáme kandidáty, kterým není cizí administrativa jako taková, zároveň je baví oblast účetnictví. Jsou schopni pracovat zcela samostatně a postupně přebírat zodpovědnost nad svými vlastními úkony.

Požadujeme

  • SS / VS vzdělání, nejlépe ekonomického směru
  • aktivní znalost účetnictví / podvojné účetnictví, daňová problematika
  • 3 roky praxe ve výrobním podniku
  • znalost Aj na středně pokročilé úrovni / nutný vstupní pohovor v Aj
  • znalost práce na pC / pokročilé dovednosti, zejména MS Excel
  • ŘP sk. B

Nabízíme

  • proaktivní přístup k práci a k zadaným úkolům
  • smysl pro přesnost a detail
  • organizační dovednosti, samostatný postoj k práci
  • ochota učit se novému
  • odolnost vůči stresu
  • možnost nastartování své kariéry v mezinárodní společnosti
  • možnost získání nových zkušeností
  • kariérní růst
  • dobré finanční ohodnocení
  • nástup možný ihned / dle dohody
  • místo výkonu práce: okr. Ústí nad Labem

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ZÁPIS ODBĚRNÝCH MÍST
Náplní práce je zápis odběrných míst elektřiny a plynu, práce s daty a interním systémem. ŽIVOTIPIS + POBOČKA
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Brno,Ostrava,Opava,Havířov,České Bu... Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno