Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVA a ZÁKAZNICKÝ SERVIS

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 1
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
odborné vyučení bez maturity, středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
22000 - 25000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Máte rádi luxusní produkty? Ovládáte angličtinu a Váš zákaznický servis je na excelentní úrovni? Pro našeho významného klienta hledáme vhodné kandidáta na pozici ADMINISTRATIVA a ZÁKAZNICKÝ SERVIS.


Náplň práce:
  • Aktivní komunikace s klienty telefonem, osobně v prodejně a na eventech společnosti
  • Udržování obchodních vztahů se stávajícími kli­enty, poprodejní servis
  • Poskytování součinnosti prodejnímu personálu při akvizici a správě klientů
  • Práce s administračním softwarem Pohoda, jeho správa a zlepšování
  • Objednávání zboží, příprava objednávek pro vedení společnosti
  • Správa poptávek, objednávek a zásilek klientů,
  • Komunikace s dodavateli zboží a služeb
  • Další ad-hoc administrativní úkoly


Lokalita: Praha 1

Požadujeme

  • Zkušenost s prací v obchodním oddělení
  • Znalost práce na PC( MS Office) – denní využití
  • Pokročilá znalost anglického jazyka – písemná i mluvená forma
  • Orientace na klienta
  • Organizační schopnosti
  • Reprezentativní vystupování

Nabízíme

  • Zázemí silné společnosti
  • Lokalita v centru Prahy
  • Výkonostní bonusy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno