Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVA a ZÁKAZNICKÝ SERVIS

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 1
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyučení, SŠ s maturitou
Hrubý plat
22000 - 25000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Máte rádi luxusní produkty? Ovládáte angličtinu a Váš zákaznický servis je na excelentní úrovni? Pro našeho významného klienta hledáme vhodné kandidáta na pozici ADMINISTRATIVA a ZÁKAZNICKÝ SERVIS.


Náplň práce:
  • Aktivní komunikace s klienty telefonem, osobně v prodejně a na eventech společnosti
  • Udržování obchodních vztahů se stávajícími kli­enty, poprodejní servis
  • Poskytování součinnosti prodejnímu personálu při akvizici a správě klientů
  • Práce s administračním softwarem Pohoda, jeho správa a zlepšování
  • Objednávání zboží, příprava objednávek pro vedení společnosti
  • Správa poptávek, objednávek a zásilek klientů,
  • Komunikace s dodavateli zboží a služeb
  • Další ad-hoc administrativní úkoly


Lokalita: Praha 1

Požadujeme

  • Zkušenost s prací v obchodním oddělení
  • Znalost práce na PC( MS Office) – denní využití
  • Pokročilá znalost anglického jazyka – písemná i mluvená forma
  • Orientace na klienta
  • Organizační schopnosti
  • Reprezentativní vystupování

Nabízíme

  • Zázemí silné společnosti
  • Lokalita v centru Prahy
  • Výkonostní bonusy

Podobné nabídky práce

PRACOVNÍK PRÁVNÍ ADMINISTRATIVY
Kontrola jednotlivých spisů ve vymáhacím systému Psaní přihlášek do insolvenčních řízení, psaní návrhů na exekuci aj. Příprava podkladů pro soudní řízení Odborné posouzení případů, spolupráce s advokátní kancelář Související admin ...
EOS KSI Česká republika, s.r.o. Novodvorská 994, Praha 4 - Braník Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno