Volné pracovní místo ADMINISTRATIVA S HOLANDŠTINOU (25.000 - 32.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Baví Vás dánský jazyk? Umíte plynule komunikovat a rád byste ho používal denně i ve svém zaměstnání? Rád byste pracoval jako administrativní pracovník?
Tak nám napište, nebo zavolejte!
Velmi uznávaná a úspěšná společnost, která působí po celém světě, hledá vhodného kandidáta na pozici:

ADMINISTRATIVA S HOLANDŠTINOU* účast na závěrkách (měsíční/půl roční/roční)

  • komunikace s klienty (telefonní nebo písemná komunikace)
  • zpracování objednávek a vystavení faktur
  • kontrola všech požadavků ve fakturách
  • spravování a zadávání faktur do systému SAP
  • účast na projektech pro zefektivňování procesů, následná implementace
  • spolupráce s ostatními odděleními
  • pravidelný report

Požadujeme

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • plynulá znalost holandského jazyka, pokročilá znalost anglického jazyka podmínkou!
  • prozákaznický přístup, odolnost vůči stresu
  • pokročilá znalost MS Office-především MS Excel
  • časová flexibilita
  • dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup, zodpovědnost a důslednost

Nabízíme

  • atraktivní finanční podmínky
  • benefity – 5 týdnů dovolené, příspěvky na volnočasové aktivity aj.
  • vzdělávací a školící programy
  • zázemí nadnárodní společnosti, která má pobočky po celém světě
  • možnost osobní seberealizace
  • příležitost pro osobní a karierní růst

  • místo výkonu práce: Praha

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno