Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativa-specialista kontaktního centra

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • vyřizování příchozích telefonátů a dotazů zaslaných elektronicky 
  • registrace servisních případů
  • řešení reklamací ve spolupráci s ostatními odděleními 
  • práci s interním systémem
  • úkolem bude poskytovat profesionální technické poradenství a podporu zákazníkům
  • práce s výpočetní technikou


Pro našeho významného klienta v Brna obsazujeme pracovní pozici:

Administrativa – specialista kontaktního centra

Požadujeme

  • zkušenost v oblasti zákaznického servisu nebo call centra PODMÍNKOU
  • technické znalosti v oblasti výpočetní techniky, vztah k moderním technologiím PODMÍNKOU
  • min. SŠ vzdělání
  • plynulá slovenština a maďarština výhodou
  • orientace na zákazníka, spolehlivost a důraz na kvalitu poskytovaných služeb 
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi 
  • příjemný projev
  • znalost angličtiny výhodou
  • odolnost vůči stresu
  • odpovědný přístup k práci
  • schopnost pracovat v týmu
  • nástup IHNED

Nabízíme

  • příjemné moderní prostředí, mladý a dynamický kolektiv
  • pracovní doba po – pá s jistou mírou flexibility
  • školení dle potřeby a uplatnění v rámci společnosti
  • kurzy angličtiny na pracovišti
  • zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
  • smlouva na dobu určitou
  • mzda 120Kč/hod
  • stravenky v hodnotě 95Kč

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno