Volné pracovní místo ADMINISTRATIVA–REFERENT ZÁKAZNICKÝCH POŽADAVKŮ (20.000 - 30.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Vsetín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Máte organizační a vyjednávací schopnosti a domluvíte se anglicky? Hledáte práci v mezinárodní výrobní společnosti? Pak čtěte dále.

Mezinárodní společnost hledá kandidáta na pozici:


ADMINISTRATIVA – REFERENT ZÁKAZNICKÝCH POŽADAVKŮ

  • aktivní komunikace se zahraničními zákazníky v anglickém jazyce 
  • vyřizování požadavků a poptávek od zákazníků
  • aktivní řešení případných problémů v oblasti reklamací 
  • předávání informací od zákazníků do výroby
  • aktualizace a správa dat v interním systému
  • pravidelný reporting vedení společnosti v anglickém jazyce

Požadujeme

  • SŠ/VŠ technické vzdělání
  • praxe na obdobné pozici – nákup, prodej, logistika
  • středně pokročilá znalost AJ (denní využití – slovem i písmem)
  • uživatelská znalost MS Office, znalost SAP
  • organizační schopnosti, aktivní přístup, pečlivost

Nabízíme

  • dlouhodobou spolupráci u mezinárodní společnosti
  • finanční bonusy, týden dovolené navíc
  • možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání
  • příspěvek na stravování
  • možnost nástupu IHNED

  • Místo výkonu práce: VSETÍNSKO

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní pracovník
Informace Česká úspěšná firma hledá administrativního pracovníka. Staňte se součástí týmu profesionálů ve společnosti s tradicí a dobrou reputací. Baví Vás komunikovat se zákazníky? Jste flexibilní a láká Vás změna? Podívejte se, ...
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Brno,Ostrava,Opava,Havířov,České Bu... Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno