Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVE JOB AT INTERNATIONAL COMPANY PRAGUE

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-215463. ENGLISH SPEAKER AND ADMINISTRATIVE ORIENTED PERSON?<br/>
<br/>LOOKING FOR NOT STRESSFUL JOB?<br/>
<br/>Then read more :)))<br/>
<br/>FLUENT ENGLISH? - YES SIR:)<br/>PUNCTUAL DATA ENTRY? - YES SIR:)<br/>INTERNATIONAL COMPANY WANTED?<br/>
<br/>Then we found you Sir or Madam :)<br/>
<br/>Your main responsibilities will be:<br/>
<ul>
<li> Purchase order processing</li>
<li> Documentation and information verifying </li>
<li> Cooperation between different sections </li>
<li> Validation of data</li>
<li> Resolution of queries </li>
<li> Administrative tasks</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> English fluent written and spoken</li>
<li> MS Office: Excel and Word - advanced </li>
<li> Detail oriented person</li>
<li> Service Center experience is an advantage not a must</li>
<li> Procurement exerience is plus</li>
<li> Numerical thinking</li>
<li> SAP and SRM experience is an advantage</li>
<li> Analythical and pro active personality</li>
<li> Finance, Economics, Accounting, Business Administration or related area education</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> ONE WEEK OF VACATION MORE</li>
<li> MEAL VOUCHERS</li>
<li> CAFETERIA </li>
<li> EXTRA INSURANCE</li>
<li> TRAININGS</li>
<li> EVENTS</li>
<li> INTERESTING WORKING HOURS</li>
<li> CAREER GROWTH</li>
<li> REPUTABLE COMPANY</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět