Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVE JOB AT INTERNATIONAL COMPANY PRAGUE

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Prague
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 20–28–217906. ENGLISH SPEAKER AND ADMINISTRATIVE ORIENTED PERSON?


LOOKING FOR NOT STRESSFUL JOB?


Then read more :)))


FLUENT ENGLISH? – YES SIR:)
PUNCTUAL DATA ENTRY? – YES SIR:)
INTERNATIONAL COMPANY WANTED?


Then we found you Sir or Madam :)


Your main responsibilities will be:

  • Purchase order processing
  • Documentation and information verifying
  • Cooperation between different sections
  • Validation of data
  • Resolution of queries
  • Administrative tasks

Požadujeme

  • English fluent written and spoken
  • MS Office: Excel and Word – advanced
  • Detail oriented person
  • Service Center experience is an advantage not a must
  • Procurement exerience is plus
  • Numerical thinking
  • SAP and SRM experience is an advantage
  • Analythical and pro active personality
  • Finance, Economics, Accounting, Business Administration or related area education

Nabízíme

  • ONE WEEK OF VACATION MORE
  • MEAL VOUCHERS
  • CAFETERIA
  • EXTRA INSURANCE
  • TRAININGS
  • EVENTS
  • INTERESTING WORKING HOURS
  • CAREER GROWTH
  • REPUTABLE COMPANY

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní pracovník pro fin. oddělení s AJ a NJ
Ref. č.: 20-28-228683. Chceš denně používat angličtinu a domluvíš se i německy? <br/>Rád/a pracuješ s finančními dokumenty a fakturami? <br/>Chceš mít flexibilní pracovní dobu?<br/>Láká tě mezinárodní prostředí a zázemí velké spo ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno