Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Brno-venkov
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Brno-venkov

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVE SPECIALIST (PART-TIME CONTRACT!) (12.000 - 15.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno - venkov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky


Úspěšná nadnárodní společnost Vám nabízí zajímavou příležitost na pozici:

ADMINISTRATIVE SPECIALIST (PART-TIME CONTRACT!) * zpracování docházky zaměstnanců 

  • organizace ubytování pro zahraniční návštěvníky
  • zajištění pracovních cest
  • objednání kancelářských potřeb
  • zpracování faktur
  • správa intranetu
  • spolupráce s dalšími členy týmu


Požadujeme

  • min. SŠ
  • zkušenosti s obdobnou administrativní činností
  • pokročilou znalost AJ slovem i písmem
  • dobrou znalost MS Office (znalost SAP výhodou)
  • komunikační dovednosti
  • pečlivost

Nabízíme

  • moderní a přátelské zázemí
  • finanční ohodnocení na základě zkušeností (fix + bonusy)
  • flexibilní pracovní dobu (100 hodin měsíčně – 3×8 hodin/4×6 hodin)
  • 5 týdnů dovolené
  • penzijní připojištění
  • nástup dohodou, možný ihned
  • pracoviště: Brno-venkov (východně od Brna – pravidelný spoj HD cca 20 minut z centra Brna)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno