Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVE SUPPORT WITH EXCEL, 130-150 CZK/h

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13-28-230722. Opportunity to join an INTERNATIONAL COMPANY based in Prague!!! <br/>
<br/>Are you fluent in ENGLISH ? <br/>Are you interested in working with data? Do you have previous administrative experience or strong motivation to pursue a career in this ever-growing field? <br/>
<br/>APPLY NOW! We are seeking candidates for the role of a Administrative support with MS Excel.<br/>
<br/>Responsibilities <ul>
<li> administrative support in MS Excel</li>
<li> support for planning shifts or time attendance of employees </li>
<li> Maintaining and report up to date and accurate statistics, management reports and analysis</li>
</ul>
<br/>Start date: ASAP<br/>Working hours: 20 hours/week (working hours 9-17:30)<br/>Cooperation for 3-6 months (with possibility of prolongation)

Požadujeme

<ul>
<li> Fluent English </li>
<li> Experience in administration</li>
<li> Excellent communication skills – Verbal and Written</li>
<li> Proficiency in Excel (pivot tables, Slook-up, Vlook-up)</li>
<li> Strong problem solving state of mind</li>
<li> Flexiblity to be comfortable with a multi-tasking in a high-energy environment</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 weeks of paid holiday </li>
<li> Competitive salary</li>
<li> Other benefits</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět