Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní a personální asistentka - 1406/51

aktivní
Personal Náchod

Zprostředkování zaměstnání, zprostředkování kvalifikovaných zaměstnanců firmám, organizace výběrových řízení, předvýběry kandidátů, profesní poradenství, vzdělávání.

Místo pracoviště
Náchodsko
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské
Hrubý plat
dle dohody

Popis pracovní nabídky

Příjem, evidence a zpracování došlých faktur. Vystavování a evidence objednávek. Zajišťování dopravy pro expedované zboží. Zadávání zakázek do informačního systému. Administrativní činnost z oblasti personalistiky. Administrativní podpora mzdové účetní a vedení společnosti. Asistence a administrativní podpora v oblasti firemního vzdělávání. Vedení archivu. Příprava podkladů pro zpracování statistiky Intrastat.

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici
  • znalost práce na PC /MS Office/, zkušenost s prací v informačním systému
  • znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni (jednání se zahraničními kolegy přímo nebo formou emailové korespondence) 
  • ŘP sk. B
  • spolehlivost, samostatnost, proaktivní přístup, příjemné vystupování
  • časová flexibilita a vysoké pracovní

Nabízíme

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí
  • odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a schopností

Jiná sdělení

Nástup IHNED

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/KA S DOBROU ANGLIČTINOU (14.000 - 17.000,- Kč)
Máš dokončené středoškolské vzdělání, ideálně obchodního zaměření? Máš už jisté zkušenosti s prací v administrativě a vidíš v této oblasti svou budoucnost? Nemáš problém se s kýmkoliv domluvit jak česky tak anglicky? Tak to bu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Královéhradecký kraj Plný úvazek
dnes
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno