Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní asistentka s angličtinou, Praha-západ

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Tuchoměřice, Praha - západ
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
20 000 - 26 000 Kč

Popis pracovní nabídky

Menší španělská společnost se sídlem na Praze-západ hledá zodpovědného uchazeče na pozici Administrativní asistent/ka s AJ.

Pracovní náplň na této pozici zahrnuje následující povinnosti:
 

  • Koordinace toku informací via telefon či email
  • Podpůrné administrativní a asistenční služby
  • Příprava a vedení firemní dokumentace a archivu
  • Udržování interních a externích vztahů s klienty a vedení korespondence
  • Příprava a zpracování cestovních výdajů
  • Koordinace oběhu dokumentace v rámci kanceláře

Požadujeme

Jaké jsou požadavky?

  • Výborné znalosti českého jazyka (psaný a mluvený projev), preferujeme rodilého mluvčího
  • Výborné znalosti anglického jazyka (psaný a mluvený projev)
  • Španělský jazyk bude považován za výhodu
  • Výbornou znalost práce s počítačem – MS Office, internet
  • Silné komunikační a mezilidské vlastnosti
  • Výborné koordinační a organizační vlastnosti
  • Flexibilita a možnost pracovat přes čas
  • Schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat termíny

Nabízíme

  • Pracovní poměr na dobu určitou
  • Přátelský kolektiv a zázemí menší společnosti
  • Možnost denní komunikace v anglickém / případně španělském jazyce
  • Možnost kariérního rozvoje
  • Mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem kandidáta
  • Lokalita práce: Tuchoměřice, Praha-západ (dobrá dostupnost z Prahy západ, Kladna, Slaného)
  • Nástup je možný ihned, dohodou

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT.
Váš životopis pečlivě zvážíme. V případě, že se Vám neozveme do 1 měsíce, byla v tomto výběrovém řízení dána přednost kandidátům, kteří lépe odpovídali námi požadovanému profilu.
Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas k použití osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci po dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno