Volné pracovní místo Administrativní asistentka v oblasti pojišťovnictví – i absolvent

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Administrativní podpora makléřů v jejich práci. Jedná se zejména o práci v kanceláři s dokumenty, vytváření tabulek, archivace dokumentů atp.

Požadujeme

VŠ nebo SŠ vzdělání – všeobecné, ekonomické nebo právnické. Praxi nebo zkušenosti nepožadujeme. Znalost práce na PC, předností je znalost angličtiny, zájem a schopnost učit se nové věci, snaha o samostatnou práci, pozitivní vztah k problematice práva nebo ekonomiky.

Nabízíme

Kanceláře na Antala Staška 34, poblíž stanice metra Budějovická, komfortní zázemí, se všemi potřebnými pracovními prostředky. Možnost průběžného vzdělávání zaručuje osobní plán rozvoje, který je nezbytný k dalšímu růstu. Benefity: stravenky, po 1. roce týden dovolené navíc. Práce na HPP.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Společnost EXPERTING spol. s.r.o. působí v České republice od roku 1993 na základě licence ČNB. Jako jeden ze dvou subjektů v České republice a na Slovensku je držitelem licence pojistného trhu Lloyd’s jako jejich Coverholder. Předností je vysoká právní a odborná znalost potřeby středních a velkých podnikatelských subjektů v prevenci a minimalizaci ztrát a specializovaná orientace v této problematice na základě odbornosti.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Dohodou

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 1. 9. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno