Volné pracovní místo Administrativní asistentka v oblasti pojišťovnictví – i absolvent

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Administrativní podpora makléřů v jejich práci. Jedná se zejména o práci v kanceláři s dokumenty, vytváření tabulek, archivace dokumentů atp.

Požadujeme

VŠ nebo SŠ vzdělání – všeobecné, ekonomické nebo právnické. Praxi nebo zkušenosti nepožadujeme. Znalost práce na PC, předností je znalost angličtiny, zájem a schopnost učit se nové věci, snaha o samostatnou práci, pozitivní vztah k problematice práva nebo ekonomiky.

Nabízíme

Kanceláře na Antala Staška 34, poblíž stanice metra Budějovická, komfortní zázemí, se všemi potřebnými pracovními prostředky. Možnost průběžného vzdělávání zaručuje osobní plán rozvoje, který je nezbytný k dalšímu růstu. Benefity: stravenky, po 1. roce týden dovolené navíc. Práce na HPP.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Společnost EXPERTING spol. s.r.o. působí v České republice od roku 1993 na základě licence ČNB. Jako jeden ze dvou subjektů v České republice a na Slovensku je držitelem licence pojistného trhu Lloyd’s jako jejich Coverholder. Předností je vysoká právní a odborná znalost potřeby středních a velkých podnikatelských subjektů v prevenci a minimalizaci ztrát a specializovaná orientace v této problematice na základě odbornosti.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Dohodou

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 1. 9. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Obchodní asistentka s italštinou
- zajištění chodu kanceláře - komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů - zpracování přijaté a odeslané pošty - každodenní komunikace v italském jazyce, občasná v anglickém jazyce ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno