O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- administrativní a organizační podpora společnosti
- zajišťování plynulého chodu recepce / kanceláře
- možnost kreativity, spolupodílení se na projektech
- zajišťování během meetingu, jednání, služebních cest
- podpora jednatele společnosti
- zpracovávání a zadávání dat - dobrá uživatelská znalost PC podmínkou
- spolupráce s ostatními zaměstnanci společnosti
Požadujeme
- vzdělání min. SŠ ekonomického směru
- nadstandardní znalost MS Office (především Excel, Outlook)
- POKROČILÁ ZNALOST EXCELU (kontingenční tabulky)
- angličtina pokročilé úrovně podmínkou (aktivní komunikace na denní bázi)
- praxe v oblasti administrativy, asistence velkou výhodou u absolventů VŠ)
- znalost účetnictví výhodou
- akčnost, kreativnost, flexibilita
- dobré komunikativní a organizační schopnosti
- schopnost samostatné i týmové práce
- pečlivost, zodpovědnost, svědomitost, flexibilita
- NÁSTUP IHNED
Nabízíme
- stabilní a motivující pracovní prostředí mezinárodní firmy
- příjemný pracovní kolektiv
- dobré platové podmínky
- lukrativní balíček benefitů
- typ kontraktu: dlouhodobá spolupráce, outsourcing