Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA (6 HODIN DENNĚ)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Odesílání, příjem a distribuce obyčejné a doporučené pošty
Správa a archivace dokumentů souvisejících s touto agendou
Evidence a dohledávání odeslané pošty
Zajištění občerstvení na meetingy, příprava zasedacích místností
Komunikace s dodavateli
Doplňování zásob v kuchyňkách (kávovary, ovoce, čaje, mléka, …)
Pravidelné objednávání nových zásob
Úzká spolupráce s recepcí
Třídění a rozesílání faktur zákazníkům
Ad hoc úkoly

Hledáte dlouhodobou brigádu, na 6 hodin denně, máte zkušenosti s administrativou, … tato pozice je přímo pro Vás.

Pro našeho významného mezinárodní klienta sídlícího na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA (6 HODIN DENNĚ)

Požadujeme

SŠ, vhodné i pro studenty VŠ
Praxe v oblasti administrativy a asistence, případně na recepci
Znalost AJ na komunikativní úrovni
Flexibilita, komunikativnost
Pečlivost, zodpovědnost
Nadšení pro práci

Nabízíme

PEVNÁ PRACOVNÍ DOBA od 06:30 do 12:30 hodin
Dlouhodobá spolupráce
Možnost získat přínosné zkušenosti
Zajímavé finanční ohodnocení
Zázemí silné společnosti

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno