Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní podpora do oddělení controllingu

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

  • Podpora projektů v oddělení controllingu
  • Všeobecná podpora oddělení controllingu
  • Podpora v optimalizaci DWH projektů dle požadavků controllingu
  • Ad hoc požadavky od management controllingového oddělení


Pro našeho významného klienta, který se zabývá úvěrovým a leasingovým financováním, hledáme vhodné kandidáty/kan­didátky na pozici:
 

  • Administrativní podpora do oddělení controllingu

Požadujeme

  • Student/studentka posledního ročníku VŠ studia ekonomického směru
  • Výbornou znalost práce na PC – MS Office, především Excel
  • Komunikační dovednosti, empatický přístup k lidem, příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Pokročilá znalost Aj, Nj výhodou

Nabízíme

  • Zaměstnání ve stabilní nadnárodní společnosti
  • Možnost dlouhodobé spolupráce
  • Firemní vzdělávací programy včetně jazykových kurzů, reagující na aktuální potřeby a strategické cíle společnosti
  • Produktová a odborná školení, PC dovednosti
  • Program zaměstnaneckých výhod
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Přátelský kolektiv

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.- Aktuáln...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
EXECUTIVE ASSISTANT
Ref. č.: 4-12-224141. Máte zkušenosti na pozici Osobní asistent/ky? Patříte mezi organizované, empatické a komunikativní osobnosti a zvládáte dobře administrativní činnost?<br/> <br/>V tom případě hledáme právě Vás na pozici EXECU ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno