Volné pracovní místo Administrativní podpora obchodu,Praha,nástup IHNED

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta zabývající se digitalizací dokumentů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora obchodu na hlavní pracovní poměr přímo do kmene společnosti s možným nástupem okamžitě!
 

  • vyhledávání a evidence obchodních výběrových řízení v externích zdrojích, včetně pravidelného reportingu
  • pravidelné zpracování poptávek adresovaných na všeobecnou e-mailovou adresu obchodního oddělení
  • správa a vedení agendy poptávek a pravidelný reporting
  • pravidelný reporting dle pokynů vedení společnosti
  • poskytování prvotních informací o produktech a službách společnosti zákazníkům
  • úzká spolupráce a součinnost s obchodními zástupci
  • logistika – zejména za včasné a úplné objednání a dodání zboží
  • CRM správa kontaktů a kontrola aktuálnosti pipeline

Požadujeme

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • velmi dobrá znalost práce s PC – MS Office, Internet.
  • pečlivost, zručnost, samostatnost a zodpovědnost.
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • řidičský průkaz

Nabízíme

o Smlouva na hlavni pracovní poměr
o Zařazení přímo do kmene společnosti
o stravenky v hodnotě 100 Kč

  • práci v úspěšné a rozvíjející se ICT společnosti
  • možnost profesního i osobního růstu
  • tvořivou, náročnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
  • školení na nové technologie
  • finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech
  • firemní zaměstnanecké benefity:

o 3 dny sick days
o cafeterie společnosti
o vitamínový program
o 1 den dovolené navíc za každý odpracovaný rok
o podpora vzdělání a výuka angličtiny

  • práci v příjemném týmu a moderním prostředí
  • zahájení spolupráce: ihned
  • lokalita práce: Černý Most

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní pracovník - Praha
Informace Česká úspěšná firma hledá administrativního pracovníka. Staňte se součástí týmu profesionálů ve společnosti s tradicí a dobrou reputací. Baví Vás komunikovat se zákazníky? Jste flexibilní a láká Vás změna? Podívejte se, ...
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Praha 9 Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno