Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ (19.000 - 22.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Plzeňský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Mezinárodní stabilní výrobní společnost hledá do svých řad administrativní podporu vedení společnosti. Máte příjemné vystupování, umíte zvládat stresové situace a chcete využívat denně anglický jazyk na komunikativní úrovni? Pak hledáme přímo Vás. – podpora vedení společnosti

  • zpracování objednávek a reklamací
  • péče o potřeby našich zákazníků, vyřizování požadavků zákazníků
  • spolupráce s oddělením nákupu, HR, podpora kolegů v rámci oddělení
  • správa docházkových dat zaměstnanců
  • objednávání a distribuce drobného občerstvení
  • zajištění kancelářských potřeb jednotlivým oddělením
  • vyřizování pošty a distribuce na jednotlivá oddělení
  • vyřizování telefonických hovorů
  • správa agendy a meetingů vedení společnosti
  • poskytování podpory v době návštěv

Požadujeme

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace se zahraničním vedením firmy, telefonická komunikace, vyřizování e-mailů a jiné korespondence)
  • znalost MS Office na pokročilé uživatelské úrovni (Excel, Word, Power Point)
  • zkušenosti v Back Office nebo zákaznickém servisu výhodou, nikoliv podmínkou
  • příjemné vystupování a jednání s různými typy lidí, výborné komunikační schopnosti a dobrý time management
  • schopnost pracovat pod stresem a tlakem, schopnost přizpůsobit se změnám
  • trpělivost, pozitivní přístup, samostatnost, pečlivost, chuť učit se novým věcem

Nabízíme

  • dobré platové ohodnocení a roční bonus
  • flexibilní pracovní doba
  • příspěvek na životní / penzijní připojištění
  • podpora vzdělávání / vzdělávací kurzy / školení
  • závodní stravování
  • občerstvení na pracovišti
  • firemní akce
  • sleva na firemní výrobky

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedoucí týmu s FJ - administrativa
Ref. č.: 9-12-223597. Vedení týmu, dodržování nastavených cílů, tah na branku, velmi dobrá znalost francouzského jazyka a angličtiny? Že jste to celý vy? Pošlete nám svůj životopis.<br/> <br/>Vaším úkolem bude:<br/> <ul> <li> Ved ...
Grafton Recruitment s.r.o. Plzeň - město Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno