Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286

týden
People Consulting s.r.o.

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Co bude Vaší náplní práce:
Kontrola přijatých faktur
Zadávání faktur do systému
Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/
Komunikace se zahraničními klienty
Zpracování reportů, práce s Excelem

Požadujeme

Co od vás očekáváme:
SŠ vzdělání
AJ – střední pokročilá znalost / zadávání zahraničních faktur/,
NJ – mírně pokročilá znalost
Pečlivou a samostatnou osobnost, smysl pro zodpovědnost
Uživatelskou znalost MS Word, Excel
Příjemné vystupování

Nabízíme

Co Vám nabízíme:
Práci v týmu, kde se sdílí informace a můžete se profesně posunout kupředu
Zázemí mezinárodní společnosti, úvodní zaškolení
Využití anglického jazyka na denní bázi
Finanční ohodnocení + bonusy
Nadstandardní zaměstnanecké benefity
Nástup ihned/dohodou

Jiná sdělení

Pro případné otázky kontaktujte Kláru Štindlovou.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.

Případně se zaregistrujte zdarma přímo do naší databáze na adrese: poslat email S Vašimi údaji bude nakládáno vždy důvěrně!

Děkujeme, těšíme se na spolupráci s Vámi!
Váš tým PeopleConsulting


Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti People Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.​ Děkujeme za pochopení.

Odpovězte na tuto nabídku

Komu Mgr. Klára Štindlová (People Consulting s.r.o.)
Vyplňte vaše jméno a příjmení včetně háčků a čárek. První písmeno je velkým např. Novák, Sedláková
Vyplňte své telefonní číslo např. +420 777 666 444. Číslo si po sobě zkontrolujte, je velmi důležité.
Vyplňte váš celý e-mail např. jan.novak@seznam.cz. E-mail si po sobě pečlivě zkontrolujte. Je velmi důležitý.
Průvodní dopis slouží k oslovení zaměstnavatele. Uveďte zde, jaké dokumenty přikládáte. Text můžete využít i místo motivačního dopisu, kde uvedete, proč Vás nabídka práce zaujala, jaké máte s danou pozicí zkušenosti atd.
Při zatrhnutí se k Vaší odpovědi přiloží Váš životopis z Životopisy.cz.
Přiložit životopis z Životopisy.cz:
Heslo pro přihlášení k Vašemu účtu na Životopisy.cz.

Zapomněl jsem heslo

Životopis automaticky připojíme k odpovědi.

Souhlas se zpracováním údajů

Kliknutím na tlačítko "ODESLAT ODPOVĚĎ" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby spravované společností RB recruitment, s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb.

Tyto údaje poskytuji společnosti People Consulting s.r.o. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost People Consulting s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Specialista inkasa pohledávek
- komunikace s klienty - aktivní komunikace s dlužníky - hlavní činnost (komunikace skrze telefony, sms, maily, žádné osobní setkávání) - vyjednávání: dohody o platbách, splátkov ...
DB INKASO cz s.r.o. Formanská, 149 00 Praha 4 - Újezd Brigády
aktivní
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno