Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S NJ a AJ

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Chce pracovat v oblasti administrativy a máte už v tomto směru alespoň malé pracovní zkušenosti? Ovládáte německý a anglický jazyk?
Pak nás neváhejte okamžitě kontaktovat!
Celosvětově působící společnost se širokou nabídkou produktů, obsazuje pracovní pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s NJ a AJ

  • komunikace se zahraničními dodavateli
  • podpora dodavatelům společnosti při registraci do systému
  • pomoc při dotazování pro správnou registraci
  • poskytování informací ohledně statusu registrace
  • kontrola dodavatelských údajů v systému
  • školení dodavatelů pro hladké zajištění jejich registrace
  • zasílání upomínek při nedodržování termínů

Požadujeme

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • německý a anglický jazyk na pokročilé úrovni
  • zkušenost z administrativy, či klientských, zákaznických centrem velkou výhodou!
  • orientace na zákazníka a výsledky
  • samostatnost, pečlivost, aktivní přístup

Nabízíme

  • motivační platové podmínky
  • možnost profesního, osobního růstu
  • široká nabídka zaměstnaneckých výhod
  • týden dovolené navíc
  • pružná pracovní doba, příspěvek na volnočasové aktivity

  • místo výkonu práce: Praha

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno