Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní podpora v nevšedním prostředí sportovního letiště

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Letňany
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
25000

Popis pracovní nabídky

  • Zaštiťování chodu letiště a administrativa s tím spojená
  • Vyřizování objednávek
  • Inventarizace majetku
  • Plánování směn zaměstnanců a brigádníků
  • Vytváření a vedení smluv
  • Vedení kasy
  • Občasná obsluha recepce
  • Jiné ad hoc úkoly

Požadujeme

  • Zkušenosti z administrativy
  • Pokročilou znalost práce na PC (MS Office podmínkou, Pohoda výhodou)
  • Aj na středně pokročilé úrovni
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Všestrannost

Nabízíme

  • Nástupní plat 25 000 Kč
  • Klouzavá pracovní doba (8:00/9:00 – 16:00/17:00)
  • Možnost přesčasů
  • Velice zajímavé pracovní prostředí
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Možnost nástupu ihned přímo do kmenového stavu

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Junior ADMINISTRATIVE CLERK
Ref. č.: 20-28-232053. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and rec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVE / BACK OFFICE SPECIALIST
Ref. č.: 20-28-232052. Fluent ENGLISH? Interested in ADMINISTRATION? Do you want to work for an international company?<br/> <br/>Don´t hesitate and apply NOW<br/> <br/>Your main responsibilities will be:<br/> <ul> <li> Creation an ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Junior ADMINISTRATIVE CLERK
Ref. č.: 20-28-232044. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and rec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno