Volné pracovní místo Administrativní podpora

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Zpracování podkladů pro finanční oddělení
  • Aktivní komunikace se zákazníky (poskytování informací, řešení stížností/rekla­mací)
  • Správa dokumentů – faktury, logistika…
  • Příprava podkladů pro zákazníky
  • Vytváření podkladů pro fakturaci – Excel
  • Kontrola podkladů pro finanční oddělení
  • Příprava dokumentace pro služební cesty
  • Běžná administrativa
  • Zpracování pošty
  • Aktivní podpora Back Offce (přijetí návštěv, péče o zákazníky)


Pro našeho významného klienta, se sídlem v Jažlovicích, hledáme kandidáta na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenosti z administrativy
  • Pokročilá znalost angličtiny
  • Nutná pokročilá znalost MS Office
  • Asertivní přístup
  • Pečlivost, přesnost
  • Ochota učit se novým věcem, spolehlivost

Nabízíme

  • Zázemí známe zahraniční společnosti
  • Finanční ohodnocení 120,–/hod > nejdříve agenturní zaměstnávání, možnost přechodu do kmenového stavu klienta cca po 3 měsících
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Možnost dlouhodobé spolupráce
  • Pracovní doba pondělí – pátek

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno