Volné pracovní místo Administrativní podpora

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Zpracování podkladů pro finanční oddělení
  • Aktivní komunikace se zákazníky (poskytování informací, řešení stížností/rekla­mací)
  • Správa dokumentů – faktury, logistika…
  • Příprava podkladů pro zákazníky
  • Vytváření podkladů pro fakturaci – Excel
  • Kontrola podkladů pro finanční oddělení
  • Příprava dokumentace pro služební cesty
  • Běžná administrativa
  • Zpracování pošty
  • Aktivní podpora Back Offce (přijetí návštěv, péče o zákazníky)


Pro našeho významného klienta, se sídlem v Jažlovicích, hledáme kandidáta na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenosti z administrativy
  • Pokročilá znalost angličtiny
  • Nutná pokročilá znalost MS Office
  • Asertivní přístup
  • Pečlivost, přesnost
  • Ochota učit se novým věcem, spolehlivost

Nabízíme

  • Zázemí známe zahraniční společnosti
  • Finanční ohodnocení 120,–/hod > nejdříve agenturní zaměstnávání, možnost přechodu do kmenového stavu klienta cca po 3 měsících
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Možnost dlouhodobé spolupráce
  • Pracovní doba pondělí – pátek

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Specialista inkasa pohledávek
- komunikace s klienty - aktivní komunikace s dlužníky - hlavní činnost (komunikace skrze telefony, sms, maily, žádné osobní setkávání) - vyjednávání: dohody o platbách, splátkov ...
DB INKASO cz s.r.o. Formanská, 149 00 Praha 4 - Újezd Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno