Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVNÍ PODPORA,120 KČ/HOD - 20 hod/týden do 30.9.

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13-12-204621. Máte za sebou administrativní zkušenost ideálně z korporátního prostředí. Preferujete práci na poloviční úvazek do konce září 2016. Jste komunikativní, pečlivý a jste schopen rychle se učit? V současné době hledáme Administrativní podporu do farmaceutické společnosti.<br/>
<br/>Budete mít na starosti:<ul>
<li> podpora manažera, který má na starost marketingové aktivity </li>
<li> práce s interními systémy</li>
<li> příprava dokumentace</li>
<li> emailová komunikace</li>
<li> ad hoc úkoly</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned, spolupráce formou DPČ na 20 hod/týden do 30.9.2016<br/>
<br/>Plat: 120 - 150 Kč/hod (dle zkušeností)<br/>
<br/>Lokalita: Praha 5 - u metra Stodůlky

Požadujeme

<ul>
<li> aspoň SŠ vzdělání (vhodné pro studenty i osoby na mateřské/rodičovské dovolené)</li>
<li> dobrá znalost AJ (zejména emailová komunikace)</li>
<li> MS Office</li>
<li> administrativní praxe ideálně z korporátního prostředí</li>
<li> pečlivost, orientace na detail</li>
<li> komunikativnost, organizační schopnosti</li>
</ul>
 Zpět