Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 5
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 5

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA,120 KČ/HOD - 20 hod/týden do 30.9.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vysokoškolské
Hrubý plat
120 - 150 Kč/hod

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 13–12–204621. Máte za sebou administrativní zkušenost ideálně z korporátního prostředí. Preferujete práci na poloviční úvazek do konce září 2016. Jste komunikativní, pečlivý a jste schopen rychle se učit? V současné době hledáme Administrativní podporu do farmaceutické společnosti.


Budete mít na starosti:
  • podpora manažera, který má na starost marketingové aktivity
  • práce s interními systémy
  • příprava dokumentace
  • emailová komunikace
  • ad hoc úkoly


Nástup: ihned, spolupráce formou DPČ na 20 hod/týden do 30.9.2016


Plat: 120 – 150 Kč/hod (dle zkušeností)


Lokalita: Praha 5 – u metra Stodůlky

Požadujeme

  • aspoň SŠ vzdělání (vhodné pro studenty i osoby na mateřské/rodičovské dovolené)
  • dobrá znalost AJ (zejména emailová komunikace)
  • MS Office
  • administrativní praxe ideálně z korporátního prostředí
  • pečlivost, orientace na detail
  • komunikativnost, organizační schopnosti

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRÁTOR/KA DATABÁZE S AJ, 20 hod týdně
Ref. č.: 13-19-228447. Hledáš dlouhodobou brigádu? Mluvíš anglicky a máš chuť ji používat i v práci? Pak máme pro tebe zajímavou práci!<br/> <br/>Tvojí náplní práce bude:<ul> <li> Zadávání nových informací do databáze</li> <li> K ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno