Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 5
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 5

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA,120 KČ/HOD - 20 hod/týden do 30.9.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
120 - 150 Kč/hod

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 13–12–204621. Máte za sebou administrativní zkušenost ideálně z korporátního prostředí. Preferujete práci na poloviční úvazek do konce září 2016. Jste komunikativní, pečlivý a jste schopen rychle se učit? V současné době hledáme Administrativní podporu do farmaceutické společnosti.


Budete mít na starosti:
  • podpora manažera, který má na starost marketingové aktivity
  • práce s interními systémy
  • příprava dokumentace
  • emailová komunikace
  • ad hoc úkoly


Nástup: ihned, spolupráce formou DPČ na 20 hod/týden do 30.9.2016


Plat: 120 – 150 Kč/hod (dle zkušeností)


Lokalita: Praha 5 – u metra Stodůlky

Požadujeme

  • aspoň SŠ vzdělání (vhodné pro studenty i osoby na mateřské/rodičovské dovolené)
  • dobrá znalost AJ (zejména emailová komunikace)
  • MS Office
  • administrativní praxe ideálně z korporátního prostředí
  • pečlivost, orientace na detail
  • komunikativnost, organizační schopnosti

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Recepční – pokladní
Správa pokladny, evidence hotovostních pohybů (práce s hotovostí), příprava a evidence odchozí pošty, informační servis klientům, administrativní práce.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno