Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Zlín
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Zlín

Volné pracovní místo Administrativní pracovnice / Asistentka

aktivní
RECRUITER s.r.o.

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Místo pracoviště
Zlín
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Zajištění každodenního chodu kanceláře, správa pokladny, přijaté a vydané faktury, bankovní výpisy, podklady pro mzdy zaměstnanců, vedení doprovodné evidence smluv a obchodních transakcí, komunikace s externí účetní firmou, pravidelná inventarizace vybraných účtů, plnění pracovních úkolů asistentky.

Požadujeme

SŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření, pečlivost, důslednost a zodpovědnost, samostatnost a flexibilita, velmi dobrá znalost MS Office, praxe na obdobné pozici nejméně 1 rok, komunikativní osobnost. Výhodou: znalost podvojného účetnictví, znalost německého nebo anglického jazyka.

Nabízíme

Mimořádné odměny v závislosti na výsledcích, pracovním nasazení a celkovém přístupu k práci, příspěvek na stravování, práci v mladém kolektivu, pružnou pracovní dobu, možnosti osobního a profesionální­ho růstu.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
FINANCE Zlín, a.s.
Jsme českou společností s více než desetiletou historií, poskytující služby zejména v oblastech obchodování a investic do cenných papírů, správy majetku a podnikových financí s licencí České národní banky. 


Místo práce: Zlín


Termín nástupu: Ihned


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
včera
Administrativní pracovník
Informace Česká úspěšná firma hledá administrativního pracovníka. Staňte se součástí týmu profesionálů ve společnosti s tradicí a dobrou reputací. Baví Vás komunikovat se zákazníky? Jste flexibilní a láká Vás změna? Podívejte se, ...
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Brno,Ostrava,Opava,Havířov,České Bu... Plný úvazek, Práce na ŽL
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno