Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovnice – pokladní, fakturantka, evidence účetních dokladů

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 10, Metro „A“ Flora
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • Pokladní, fakturantka, evidence účetních dokladů
  • Komunikace se zákazníky – výuka jazyků dětí, dospělých, ve firmách, překlady, inzerce, …
  • Vedení databáze zákazníků a produktů
  • Organizace a vyřizování administrativní agendy
  • Administrativní podpora manažera a ředitele výuky

Požadujeme

  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Znalost práce v MS OFFICE (Excel, Word, Outlook)
  • Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka (oba výhodou) 
  • Samostatnost, odpovědnost, systematičnost, preciznost
  • Profesionální a reprezentativní vystupování

Nabízíme

  • Odpovídající finanční ohodnocení (nástup: 19.000,– Kč)
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké slevy na firemní produkty
  • Možnost využít i jiných pracovních příležitostí ve firmě
  • Dostupnost: metro „A“, Flora
  • Práce na HPP nebo ŽL

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Jazykové studio ROLINO se jako svojí hlavní činností zabývá výukou cizích jazyků dětí od 4 let po maturanty, výukou dospělých, firemní výukou a individuální výukou. Mimo jiné také překlady, sazbou a tiskem. Hlavní kancelář se nachází v klidné vilové čtvrti u metra „A“ Flora.

Místo práce: Praha 10, Metro „A“ Flora

Termín nástupu: ihned

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno