Volné pracovní místo Administrativní pracovnice na zkrácený úvazek (vhodné i pro absolventy)

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Zajištění administrativního chodu kanceláře, příjem, zpracování a vyřízení objednávek, fakturace, příprava podkladů pro účetní, telefonování, práce s databází zákazníků.

Požadujeme

  • PC znalosti – Excel, Word, Outlook.
  • Základní účetní znalosti, praxe výhodou, vhodné i pro absolventy. 
  • Nutná spolehlivost a pečlivost.
  • Jazyková výbava – AJ (na komunikativní úrovni).

Nabízíme

Práce v malém kolektivu na poloviční úvazek (20 hodin týdně), pevná pracovní doba 8:00 – 12:00, nástupní plat 10.000 Kč hrubého, 26 dní dovolené.

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Airflow Lufttechnik GmbH, organizační složka Praha – malá pobočka v České republice anglické (německé) firmy AIRFLOW, která nabízí ventilátory a přístroje pro vzduchotechniku.

Místo práce: Praha 10

Termín nástupu: 1. 11. 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, použijte volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 1. 11. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno