Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Brno-město

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE s AJ (14.000 - 15.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Velkoobchodní společnost zásobující gastronomické provozy (hotely, restaurace, jídelny, cateringové společnosti), maloobchodní prodejny, obchodní řetězce a ostatní velkoobchody širokým sortimentem čerstvého ovoce a zeleniny (včetně exotických druhů), bylinkami, houbami a dalšími specialitami.

Tato společnost s dlouholetou tradicí, hledá kandidáta na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE s AJ (až 15.000,– Kč)* Zasílání příjemek dodavatelům

  • Tvorba nákupních objednávek, prodejních doobjednávek a skladových korekcí
  • Zadávání vazby mezi CZ a SK artikly
  • Kontrola a potvrzování DL – zboží, obaly
  • Dokladové zpracování obalů, ložných listů, evidence kamionů
  • Účtování zboží a dokladů
  • Příprava podkladů pro selektivní výstupní kontrolu MCC
  • Zpracování denní uzávěrky

Požadujeme

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici
  • Anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni
  • Spolehlivost, samostatnost
  • Znalost MS Office

Nabízíme

  • Firemní stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD)
  • Možnost nákupu zboží za zvýhodněné ceny
  • Moderní pracovní prostředí
  • Místo výkonu práce: Brno

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno