Popis pracovní nabídky
Vedení sekretariátu a administrativy ředitele společnostiOrganizace schůzek, přijímání návštěv
Vedení pošty
Podávání informací, přepojování telefonních hovorů, předávání vzkazů
Vypracovávání nabídek, poptávek, objednávek, smluv
Registrace a administrace poptávek došlých telefonicky, e-mailem nebo faxem
Evidence dokumentů, správce certifikací společnosti
Archivace řízených dokumentů, archivace externí korespondence
Nákup, příjem, výdej, evidence kancelářského materiálu, čisticích prostředků apod.
Požadujeme
SŠ vzdělánídobrá uživatelská znalost MS Office
samostatnost a zodpovědnost
příjemné a vstřícné vystupování
řidičský průkaz sk. B
praxi na obdobné pozici
Nabízíme
zázemí úspěšné společnostipříjemné pracovní prostředí
stravování v místě pracoviště
příspěvek na stravování
platové ohodnocení úměrné výkonu, prémie
zástup za mateřskou dovolenou
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je stavební firma UCHYTIL s.r.o. se sídlem v Brně k Terminálu 7, 619 00.
Místo práce: Brno
Termín nástupu: Od 1.7., popř. dle dohody
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".