Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 5
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 5

Volné pracovní místo Administrativní pracovnice

aktivní
Maxijob
Místo pracoviště
Praha 5
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
16000

Popis pracovní nabídky

Pro stabilní středně velkou společnost zaobírající se poskytováním služeb, sídlící na Praze 5, hledáme vhodné kandidátky na administrativní práci. 

  • přebírání montážních listů ke zpracování rozúčtování služeb
  • přepisování dat do PC interního programu
  • logická kontrola dat a případná oprava chyb
  • tištění zpracovaných vyúčtování za služby a jejich zaslání zákazníkovi
  • případná komunikace s oddělením, které komunikuje s klienty
  • samostatná práce v kolektivu

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • alespoň základní znalost práce s PC (Word, Excel)
  • chuť ke zpracovávání administrativy
  • samostatnost, schopnost učit se nové věci
  • logické uvažování
  • schopnost pracovat v kolektivu

Nabízíme

  • nástup 07/2008
  • platové ohodnocení 14.000,– Kč + 2–3.000,– Kč/měsíc + 13. plat + proplacené přesčasy
  • stravenky
  • velice příjemné pracovní prostředí a kamarádský kolektiv
  • pružná pracovní doba (kmenový pracovní čas 9:00 –14:00hod. Jinak je rozvržení pracovní doby zcela na Vás)
  • možnost stravování v nedaleké jídelně
  • práce bez stresu
  • kompletní zaučení do práce
  • místo pracoviště: Praha 5 – Stodůlky
  • dobré spojení MHD

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno