Volné pracovní místo Administrativní pracovník – back office importního oddělení

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha Braník
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • řešení standardních požadavků a poskytování podpory importních dodavatelů 
  • administrativa běžných obchodních procesů v úzké spolupráci s Import Managerem a Junior Import Managerem
  • sledování stavu zásob + objednávání zboží a řešení případných reklamací u našich dodavatelů
  • koordinace dopravy a nakládek u našich dodavatelů
  • úzká spolupráce s výrobou, logistikou i vývojem
  • sezóny (Vánoce, Velikonoce, Valentýn) – administrativa spojená s touto agendou 
  • akce – evidence, vyhodnocování, informování obchodního týmu
  • týdenní reporting, měsíční reporting

Požadujeme

  • min SŠ vzdělání
  • schopnost pracovat systémově, komunikační schopnosti, spolehlivost, samostatnost
  • praxe v oblasti obchodu nebo zákaznického servisu, administrativě
  • zkušenost s informačními systémy výhodou
  • aktivní znalost AJ

Nabízíme

Různorodá pracovní náplň s vyšší mírou zodpovědnosti, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je výrobní firma Chocoland a.s. s dlouholetou tradicí v oblasti cukrovinek a zdravé výživy.

Místo práce: Praha Braník

Termín nástupu: nejlépe k 3. 8. 2015

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Pro další informace kontaktujte personální oddělení, paní Blanku Douchovou – poslat email Platnost inzerátu končí 14. 8. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Obchodní asistentka s italštinou
- zajištění chodu kanceláře - komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů - zpracování přijaté a odeslané pošty - každodenní komunikace v italském jazyce, občasná v anglickém jazyce ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno