Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (AJ + ŠPANĚLŠTINA) (od 20.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Znalost Španělštiny je Vaší předností a neštítíte se počítače? Domluvíte se v angličtině? Rádi byste pracovali ve společnosti v Plzni, kde Vaše jazykové schopnosti rozhodně nezakrní?



Pro tuto pozici Vás zaškolí profesionální tým.



Tak neváhejte a ozvěte se nám!



Společnost v centru města Plzně hledá schopné zaměstnance do svého týmu na pozici:



ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (AJ + Španělština) * telefonická komunikace se zákazníkem hlavně v ŠJ a AJ
 

  • podpora finančního oddělení

  • práce v mezinárodním týmu

  • zpracování faktur

  • vyřizování potřeb a přání zákazníka

  • kontrola dat a objednávek

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Španělštinu na pokročilé úrovi a komunikativní angličtinu 

  • znalost práce s PC (především MS Office)

  • chuť pracovat a učit se

  • osobnost, která se nebojí zvednout telefon a mluvit

  • komunikativnost, pečlivost, odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • práci v moderním prostředí nadnárodní společnosti

  • možnost rozjet Tvou pracovní kariéru

  • příspěvky na stravování

  • jazykové kurzy

  • odborná školení

  • flexibilní pracovní dobu

  • příspěvek na penzijní pojištění

  • firemní akce

  • práci ve společnosti s pozitivní firemní kulturou zaměřenou na zákazníky



  • Místo výkonu práce: Plzeň



  • Pokud Vás náš inzerát zaujal, pošlete nám Váš životopis v českém a anglickém jazyce ve formátu Word.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno