Volné pracovní místo  Administrativní pracovník - dlouhodobá spolupráce

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Jak budeš trávit běžný pracovní den?

Administrativní podpora ve skladu
Organizovaná a pečlivá práce s fakturami a dodacími listy
Kontrola a zajištění hladkého průběhu objednávek
Ad-hoc administrativní úkoly

Požadujeme

Jsi náš ideální kandidát?

Máš Výborné komunikační dovednosti.
Chceš se učit nové věci, pracovní postupy.
Máš pozitivní myšlení, schopnost hledat pozitivního způsob řešení problémů;
smysl pro detail; rychlé a logické uvažování;
schopnost přesvědčovat a vyjednávat.
Uživatelsky ovládáš PC (MS Office), nejlépe píšeš všemi deseti.
A hlavně jsi odolný/á vůči stresu.

Nabízíme

Co od nás můžeš očekávat?

Administrativní práce v moderním skladu v Praze – Horních Počernicích
Nástupní plat 85kč / hodina + 5.000kč pohyblivá složka mzdy
Spolupráce na základě dohody o provedení pracovní činnosti
Nabídka dlouhodobé spolupráce
Moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
Nástup možný ihned
Směnný provoz ranní/odpolední směna (06:00 – 14:30 a 13:30 – 22:00)
 Zpět