Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - francouzština

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Plzeňský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Mezinárodní stabilní společnost hledá do svého týmu pracovníka v administrativě.



Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a využívat své znalosti anglického jazyka? Rádi komunikujete s lidmi a bavila by Vás denní komunikace se zákazníky?



Neváhejte a ozvěte se nám.



ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – francouzština * potřebné administrativní úkony
 

  • denní využívání anglického jazyka

  • práce s firemní databází

  • vytváření reportů

  • orientace na potřeby zákazníka

  • zpracování objednávek, fakturací, reklamací, stížností a kompletní správa agendy zákazníka

  • kooperace s ostatními odděleními

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • znalost anglického a francouzského jazyka na pokročilé úrovni (vyřizování e-mailů a telefonů)

  • pokročilá znalost Microsoft Office (Word, Excel)

  • schopnost zvládat stresové situace

  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost

  • zkušenost s prací se zákazníkem výhodou

Nabízíme

  • práci v centru Plzně

  • zajímavé platové ohodnocení / roční bonus

  • příspěvek na penzijní připojištění

  • jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem

  • stravenky

  • občerstvení na pracovišti

  • sleva na firemní produkty



  • Místo: Plzeňský kraj

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno