Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Plzeň-město
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Plzeň-město

Volné pracovní místo Administrativní pracovník obchodního oddělení

týden
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Plzeň - město
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
dohodou

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 9–12–223147. Máte chuť, zápal a velké pracovní nasazení? Ovládáte cizí jazyky a chcete mít jistotu, že je opravdu využijete? Máte rádi obchod, čísla a administrativu? Staňte se posilou týmu a součástí nově vzniklého projektu.


Vaším úkolem bude:

  • Komunikace se zákazníkem v anglickém / německém / italském / francouzském nebo holandském jazyce
  • Řešení nahodilých problémů
  • Sledování zakázek
  • Zpracování dat

Požadujeme

  • Výbornou znalost anglického a německého/ francouzského nebo holandského jazyka
  • Výbornou znalost MS Office (hlavně MS Excel)
  • Analytické schopnosti
  • Zkušenosti z administrativní pozice – výhodou

Nabízíme

  • Výkonnostní bonusy
  • Společné firemní akce
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Dotované stravování
  • Jazykové a profesní kurzy
  • Možnost kariérního růstu

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní pracovník
Informace Česká úspěšná firma hledá administrativního pracovníka. Staňte se součástí týmu profesionálů ve společnosti s tradicí a dobrou reputací. Baví Vás komunikovat se zákazníky? Jste flexibilní a láká Vás změna? Podívejte se, ...
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Brno,Ostrava,Opava,Havířov,České Bu... Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno