Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - RECEPCE

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Plzeň město
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Chtěli byste pracovat pro mezinárodní stabilní společnost na administrativní pozici? Máte dobré organizační schopnosti a ovládáte anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni?



Neváhejte a ozvěte se nám!



Mezinárodně uznávaná společnost hledá vhodného kandidáta na pozici:



ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – RECEPCE * Evidence a kontrola docházky zaměstnanců
 

  • Práce se speciálním personálním a docházkovým systémem

  • Organizace ubytování a dopravy obchodním partnerům

  • Komunikace s vedením společnosti v AJ

  • Zajišťování služeb spjatých s chodem kanceláře

Požadujeme

  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni

  • SŠ, VŠ vzdělání

  • Pokročilou znalost práce s PC (Word, Excel)

  • Zkušenosti v administrativě či se správou docházkového systému výhodou

  • Pečlivost, příjemné vystupování, schopnost prakticky přemýšlet

  • Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme

  • Finanční bonusy

  • Práci v centu města Plzně

  • Příspěvek na stravování/stra­venky

  • Možnost využívat jazyk v pracovním prostředí

  • Příspěvek na ŽP/PP

  • Vzdělávací kurzy



  • Místo výkonu práce: Plzeň – město



  • V případě zájmu nám zašlete Váš životopis v ČJ a AJ ve formátu Word

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno