Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK S AJ (18.000 - 30.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
okres Olomouc
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Hledáte práci, kde využijete své znalosti anglického jazyka? Máte zkušenosti s prací v administrativě, vyřizováním objednávek u dodavatelů či organizováním firemních událostí? Chcete se stát součástí týmu úspěšné společnosti? V tom případě hledáme právě Vás!

Zašlete nám svůj životopis na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRA­COVNICE S AJ (až 30.000 Kč)

* Jednání s dodavateli, vyřizování objednávek a celních záležitostí 

  • Běžná administrativa související s chodem kanceláře
  • Komunikace se zákazníky a úřady
  • Vyřizování korespondence
  • Příprava podkladů pro jednání

Požadujeme

  • VŠ vzdělání – i absolvent
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (denní komunikace slovem i písmem)
  • Dobrá znalost MS Office (Compact AVES, MS Navision – velkou výhodou)
  • Samostatná, flexibilní, výborné organizační schopnosti
  • ŘP sk. B

Nabízíme

  • Zázemí úspěšné české společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Nadstandartní platové ohodnocení
  • Možnost jazykového vzdělávání
  • Výkon práce v Olomouci

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno