Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - SKLADNÍK (až 30.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
cca 30 km západně od Brna
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Hledáte práci na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – SKLADNÍK západně od Brna? Orientujete se v technické dokumentaci a chcete pracovat pro českou výrobní společnost s dlouholetou tradicí?

Pokud je Vaše odpověď na všechny otázky ANO, pak hledáme právě Vás!!!

Silná strojírenská společnost pohybující se v oblasti výroby Vám nabízí příležitost uplatnit své dosavadní zkušenosti na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – SKLADNÍK

* vedení skladové evidence materiálu

  • zodpovědnost za chod kanceláře
  • kontrola správnosti účetních dokumentů
  • příprava podkladů pro účetnictví a vedení pokladny
  • správa a archivace dokumentů
  • komunikace s výrobou, sklady a účetní

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání (technické zaměření výhodou)
  • praxi na obdobné pozici ve výrobní strojírenské společnosti
  • základní znalost práce s PC (MS Excel a Word)
  • orientaci v technické dokumentaci
  • anglický nebo německý jazyk výhodou
  • pečlivost, spolehlivost, samostatnost

Nabízíme

  • práci pro stabilní českou společnost
  • zajímavé mzdové ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
  • stravenky
  • zaškolení
  • nástup dohodou (možný ihned)
  • pracoviště: cca 30 km západně od Brna

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno