Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní pracovník v oddělení logistiky

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
17000 - 20000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Hledáte různorodou náplň práce?
Baví Vás administrativa, jste komunikativní typ, a máte organizační dovednosti?


Pokud ano, máme pro Vás vhodnou pracovní příležitost!


V současné době obsazujeme pracovní pozici administrativního pracovníka v oddělení logistiky!


Vaším úkolem bude:
  • plánování a zařizování vývozů
  • komunikace se zákazníky
  • objednávání aut
  • komunikace s dopravcem
  • administrativa spojená s vývozem
  • občasná komunikace v anglickém jazyce


Pracovní doba 7:30 – 16:00 hod.
Místo pracoviště – Plzeň město

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • komunikativnost, asertivita
  • spolehlivost
  • pokročilá znalost AJ slovem i písmem
  • znalost práce na PC
(MS Office, Internetové aplikace, Lotus Notes, Oracle – výhodou)

Nabízíme

  • práce na HPP
  • stravenky v hodnotě 90 Kč/den
  • 5 týdnů dovolené
  • nástup 1.4.2016
  • pracovní doba 7:30 – 16:00 hod.
  • místo pracoviště – Plzeň město

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno